Top Ads on OnPay Solutions - OnPay

OnPay Solutions - OnPay

149 Days

Bayangkan manfaat yang bakal kita peroleh saat anak-anak ini baca Quran ketika bulan Ramadan hasil wang wakaf kita… . Sekarang sudah bulan Rejab, tak lama lagi Ramadan bakal tiba. Inilah masa terbaik untuk kita rancang & rebut peluang lakukan amal kebaikan melalui wakaf. . Wang wakaf yang diberi akan digunakan untuk membeli Quran dan diagihkan kepada anak-anak di Madrasah, Pesantren dan Pondok di Malaysia dan luar negara. . Yang mana mereka ini akan membaca & menghafal ayat-ayat suci ketika bulan puasa. Masya Allah, betapa besarkan pahala yang kita dapat pada masa ini. . Ayuh, sertai Misi Pengagihan 10,000 Wakaf Quran sekarang. Hanya RM30 saja per nama. . Boleh klik “Donate Now” untuk berwakaf. . Mudah-mudahan Allah SWT ikhlaskan hati kita, rahmati hidup kita dan kita semua diberi ganjaran pahala yang besar di sisi-Nya. Ameen Ya Rabbal A’lamin
Heat: 999
Website URL: onpay.my
Headline: Sebagai anak, mungkin ada di antara kita yang tertanya-tanya, "apa lagi tanggungjawab yang boleh dibuat kepada ibu ayah yang dah tiada lagi kat dunia?"
Button label: DONATE_NOW
OnPay Solutions - OnPay

153 Days

Tak sangka masih ada pelajar-pelajar Tahfiz yang mengaji guna Quran lusuh. Misi pengagihan 10,000 naskhah Quran 2020 - Kini dimulakan! . Pertama kali lihat anak-anak ini, terdetik di hati; “biar betul mereka ini ‘salotep’ Quran yang usang Takkan tak berganti. Quran kan banyak je jual kat kedai.” . Yalah, kita pun paling minimum ada 2 buah Quran di rumah. Bila ternampak design Quran yang cantik kat kedai, terus boleh beli. Setuju . Tetapi kita terlupa. Tak semua orang diberi kesenangan yang sama macam kita. Mungkin kita mampu nak beli Quran, namun anak-anak ini tak mampu. . Disebabkan itu, Iman Care membuka peluang kepada rakyat Malaysia untuk sama-sama jayakan misi wakaf 10,000 naskhah Quran bulan ini. . Wakaf Quran ini hanya RM30 sahaja seorang. Boleh diniatkan untuk mereka yang masih hidup & yang telah meninggal dunia. . Ayuh kita rebut saham wakaf ini supaya pelajar-pelajar Tahfiz seronok mengaji Quran baru. . ➜ Klik butang "DONATE NOW" untuk berwakaf.
Heat: 999
Website URL: onpay.my
Headline: N/A
Button label: DONATE_NOW
OnPay Solutions - OnPay

141 Days

Bayangkan saat seorang pelajar tahfiz yang hafal/baca Quran asbab hasil wakaf kita, agaknya berapa banyak pahala yang kita dapat . Masyaallah, berwakaf sekali, namun kebaikan yang diperoleh tetap datang kepada kita walaupun kita meninggal dunia kelak. . Betapa mudahnya kita boleh kumpul saham akhirat melalui wakaf. . Bukan saja kita beramal untuk diri kita, malah kita turut memberi senyuman buat pelajar-pelajar tahfiz ini dengan Quran baru. . Oleh itu, Pihak Iman Care ingin mengajak anda untuk sama-sama bantu jayakan misi Wakaf Quran ini. . Kami berhajat untuk mengagihkan 10,000 naskhah Quran setiap bulan. . Wakaf Quran ini bukan saja diagihkan kepada pondok tahfiz dan pesantren di luar negara, malah di dalam Malaysia pun terlibat sama. . ➜ Ayuh kita rebut saham wakaf ini dengan klik butang "DONATE NOW" . Wakaf bermula RM30 sahaja seorang. Boleh diniatkan untuk mereka yang masih hidup & yang telah meninggal dunia.
Heat: 999
Website URL: onpay.my
Headline: Sebagai anak, mungkin ada di antara kita yang tertanya-tanya, "apa lagi tanggungjawab yang boleh dibuat kepada ibu ayah yang dah tiada lagi kat dunia?"
Button label: DONATE_NOW
OnPay Solutions - OnPay

155 Days

Sempena Jumaat yg barakah, jom kita berwakaf. Hanya RM30 saja per nama. Lagi 3,000 naskhah Quran diperlukan sebelum 31 Mac 2020. . Wakaf dikatakan sebagai satu ibadah untuk raih pahala berterusan selepas meninggal dan mendekatkan diri kepada sang pencipta Allah SWT. Dengan kita serahkan sebahagian harta yang kita miliki bagi kegunaan umat Islam - kita umpama melabur saham yang pasti untung di akhirat kelak! . Allah berfirman dalam Surah Ali-Imran, ayat 92: . “Kalian sekali-kali tidak sampai pada kebaktian (yang sempurna), sebelum kamu menafkahkan sebahagian harta yang kamu cintai. Dan apa saja yang kamu nafkahkan, maka sesungguhnya Allah mengetahuinya.” . Memandangkan hari ini merupakan penghulu segala hari, apa kata kita rebut pahala wakaf . Boleh klik butang "Donate Now" untuk ketahui lebih lanjut tentang program wakaf Quran. . p/s: Boleh diniatkan atas nama diri sendiri, ibu bapa dan ahli keluarga yang hidup atau meninggal dunia.
Heat: 999
Website URL: onpay.my
Headline: N/A
Button label: DONATE_NOW
OnPay Solutions - OnPay

147 Days

Heat: 999
Website URL: onpay.my
Headline: Tak sangka masih ada pelajar-pelajar Tahfiz yang mengaji guna Quran lusuh. Misi pengagihan 10,000 naskhah Quran 2020 - Kini dimulakan! . Pertama kali lihat anak-anak ini, terdetik di hati; “biar betul mereka ini ‘salotep’ Quran yang usang? Takkan tak berganti. Quran kan banyak je jual kat kedai.” . Yalah, kita pun paling minimum ada 2 buah Quran di rumah. Bila ternampak design Quran yang cantik kat kedai, terus boleh beli. Setuju? . Tetapi kita terlupa. Tak semua orang diberi kesenangan yang sama macam kita. Mungkin kita mampu nak beli Quran, namun anak-anak ini tak mampu. . Disebabkan itu, Iman Care membuka peluang kepada rakyat Malaysia untuk sama-sama jayakan misi wakaf 10,000 naskhah Quran bulan ini. . Wakaf Quran ini hanya RM30 sahaja seorang. Boleh diniatkan untuk mereka yang masih hidup & yang telah meninggal dunia. . Ayuh kita rebut saham wakaf ini supaya pelajar-pelajar Tahfiz seronok mengaji Quran baru. . ➜ Klik butang "DONATE NOW" untuk berwakaf.
Button label: DONATE_NOW
OnPay Solutions - OnPay

144 Days

Bayangkan saat seorang pelajar tahfiz yang hafal/baca Quran asbab hasil wakaf kita, agaknya berapa banyak pahala yang kita dapat . Masyaallah, berwakaf sekali, namun kebaikan yang diperoleh tetap datang kepada kita walaupun kita meninggal dunia kelak. . Betapa mudahnya kita boleh kumpul saham akhirat melalui wakaf. . Bukan saja kita beramal untuk diri kita, malah kita turut memberi senyuman buat pelajar-pelajar tahfiz ini dengan Quran baru. . Oleh itu, Pihak Iman Care ingin mengajak anda untuk sama-sama bantu jayakan misi Wakaf Quran ini. . Kami berhajat untuk mengagihkan 10,000 naskhah Quran setiap bulan. . Wakaf Quran ini bukan saja diagihkan kepada pondok tahfiz dan pesantren di luar negara, malah di dalam Malaysia pun terlibat sama. . ➜ Ayuh kita rebut saham wakaf ini dengan klik butang "DONATE NOW" . Wakaf bermula RM30 sahaja seorang. Boleh diniatkan untuk mereka yang masih hidup & yang telah meninggal dunia.
Heat: 999
Website URL: onpay.my
Headline: Sebagai anak, mungkin ada di antara kita yang tertanya-tanya, "apa lagi tanggungjawab yang boleh dibuat kepada ibu ayah yang dah tiada lagi kat dunia?"
Button label: DONATE_NOW
OnPay Solutions - OnPay

218 Days

Berwakaf Utk Yg Tersayang
Heat: 999
Website URL: onpay.my
Headline: 非 Facebook 分属机构
Button label: DONATE_NOW
OnPay Solutions - OnPay

371 Days

Heat: 999
Website URL: onpay.my
Headline: Memang ngeri! Namun itulah hakikatnya, pelarian Syria yang tinggal di khemah, akan lalui satu musim yang sejuknya sampai ke tulang bermula November ini.\n.\nLebih menyedihkan, sudah ada kanak-kanak yang telah meninggal dunia kerana tidak tahan dengan suhu yang terlampau sejuk. \ud83d\ude2b\ud83d\ude25\n.\nWalaupun kelihatan bantuan dah disalurkan kepada mereka, hakikatnya ia masih belum mencukupi. Tiada kerja yang boleh dibuat masa musim sejuk.\n.\nSaudara Muslim kita di Syria, terpaksa harapkan bantuan dari luar, untuk dapatkan makanan, pakaian dan kelengkapan musim sejuk selama 3 bulan.\n.\nAtas dasar itu, Iman Care melancarkan segera misi Winter Aid Syria, dan membuka peluang kepada anda untuk hulurkan bantuan demi kelangsungan hidup rakyat pelarian Syria.\n.\nSungguh, sedikit bantuan yang diberi, mampu beri harapan kepada saudara kita di sana, supaya tetap tabah hadapi ujian yang melanda.\n.\n\u279c Klik butang "DONATE NOW" sekarang
Button label: DONATE_NOW
OnPay Solutions - OnPay

133 Days

Heat: 999
Website URL: onpay.my
Headline: Bayangkan saat seorang pelajar tahfiz yang hafal/baca Quran asbab hasil wakaf kita, agaknya berapa banyak pahala yang kita dapat? . Masyaallah, berwakaf sekali, namun kebaikan yang diperoleh tetap datang kepada kita walaupun kita meninggal dunia kelak. . Betapa mudahnya kita boleh kumpul saham akhirat melalui wakaf. . Bukan saja kita beramal untuk diri kita, malah kita turut memberi senyuman buat pelajar-pelajar tahfiz ini dengan Quran baru. . Oleh itu, Pihak Iman Care ingin mengajak anda untuk sama-sama bantu jayakan misi Wakaf Quran ini. . Kami berhajat untuk mengagihkan 10,000 naskhah Quran setiap bulan. . Wakaf Quran ini bukan saja diagihkan kepada pondok tahfiz dan pesantren di luar negara, malah di dalam Malaysia pun terlibat sama. . ➜ Ayuh kita rebut saham wakaf ini dengan klik butang "DONATE NOW" . Wakaf bermula RM30 sahaja seorang. Boleh diniatkan untuk mereka yang masih hidup & yang telah meninggal dunia.
Button label: DONATE_NOW
OnPay Solutions - OnPay

132 Days

Bayangkan saat seorang pelajar tahfiz yang hafal/baca Quran asbab hasil wakaf kita, agaknya berapa banyak pahala yang kita dapat . Masyaallah, berwakaf sekali, namun kebaikan yang diperoleh tetap datang kepada kita walaupun kita meninggal dunia kelak. . Betapa mudahnya kita boleh kumpul saham akhirat melalui wakaf. . Bukan saja kita beramal untuk diri kita, malah kita turut memberi senyuman buat pelajar-pelajar tahfiz ini dengan Quran baru. . Oleh itu, Pihak Iman Care ingin mengajak anda untuk sama-sama bantu jayakan misi Wakaf Quran ini. . Kami berhajat untuk mengagihkan 10,000 naskhah Quran setiap bulan. . Wakaf Quran ini bukan saja diagihkan kepada pondok tahfiz dan pesantren di luar negara, malah di dalam Malaysia pun terlibat sama. . ➜ Ayuh kita rebut saham wakaf ini dengan klik butang "DONATE NOW" . Wakaf bermula RM30 sahaja seorang. Boleh diniatkan untuk mereka yang masih hidup & yang telah meninggal dunia.
Heat: 999
Website URL: onpay.my
Headline: Sebagai anak, mungkin ada di antara kita yang tertanya-tanya, "apa lagi tanggungjawab yang boleh dibuat kepada ibu ayah yang dah tiada lagi kat dunia?"
Button label: DONATE_NOW
Starfutbol

488 Days

Heat: 999
Website URL: 2122533391189941
Headline: N/A
Button label: DONATE_NOW
OnPay Solutions - OnPay

109 Days

Bayangkan saat seorang pelajar tahfiz yang hafal/baca Quran asbab hasil wakaf kita, agaknya berapa banyak pahala yang kita dapat . Masyaallah, berwakaf sekali, namun kebaikan yang diperoleh tetap datang kepada kita walaupun kita meninggal dunia kelak. . Betapa mudahnya kita boleh kumpul saham akhirat melalui wakaf. . Bukan saja kita beramal untuk diri kita, malah kita turut memberi senyuman buat pelajar-pelajar tahfiz ini dengan Quran baru. . Oleh itu, Pihak Iman Care ingin mengajak anda untuk sama-sama bantu jayakan misi Wakaf Quran ini. . Kami berhajat untuk mengagihkan 10,000 naskhah Quran setiap bulan. . Wakaf Quran ini bukan saja diagihkan kepada pondok tahfiz dan pesantren di luar negara, malah di dalam Malaysia pun terlibat sama. . ➜ Ayuh kita rebut saham wakaf ini dengan klik butang "DONATE NOW" . Wakaf bermula RM30 sahaja seorang. Boleh diniatkan untuk mereka yang masih hidup & yang telah meninggal dunia.
Heat: 995
Website URL: onpay.my
Headline: Sebagai anak, mungkin ada di antara kita yang tertanya-tanya, "apa lagi tanggungjawab yang boleh dibuat kepada ibu ayah yang dah tiada lagi kat dunia?"
Button label: DONATE_NOW
OnPay Solutions - OnPay

100 Days

Bayangkan saat seorang pelajar tahfiz yang hafal/baca Quran asbab hasil wakaf kita, agaknya berapa banyak pahala yang kita dapat . Masyaallah, berwakaf sekali, namun kebaikan yang diperoleh tetap datang kepada kita walaupun kita meninggal dunia kelak. . Betapa mudahnya kita boleh kumpul saham akhirat melalui wakaf. . Bukan saja kita beramal untuk diri kita, malah kita turut memberi senyuman buat pelajar-pelajar tahfiz ini dengan Quran baru. . Oleh itu, Pihak Iman Care ingin mengajak anda untuk sama-sama bantu jayakan misi Wakaf Quran ini. . Kami berhajat untuk mengagihkan 10,000 naskhah Quran setiap bulan. . Wakaf Quran ini bukan saja diagihkan kepada pondok tahfiz dan pesantren di luar negara, malah di dalam Malaysia pun terlibat sama. . ➜ Ayuh kita rebut saham wakaf ini dengan klik butang "DONATE NOW" . Wakaf bermula RM30 sahaja seorang. Boleh diniatkan untuk mereka yang masih hidup & yang telah meninggal dunia.
Heat: 993
Website URL: onpay.my
Headline: Sebagai anak, mungkin ada di antara kita yang tertanya-tanya, "apa lagi tanggungjawab yang boleh dibuat kepada ibu ayah yang dah tiada lagi kat dunia?"
Button label: DONATE_NOW
OnPay Solutions - OnPay

85 Days

Bayangkan saat seorang pelajar tahfiz yang hafal/baca Quran asbab hasil wakaf kita, agaknya berapa banyak pahala yang kita dapat . Masyaallah, berwakaf sekali, namun kebaikan yang diperoleh tetap datang kepada kita walaupun kita meninggal dunia kelak. . Betapa mudahnya kita boleh kumpul saham akhirat melalui wakaf. . Bukan saja kita beramal untuk diri kita, malah kita turut memberi senyuman buat pelajar-pelajar tahfiz ini dengan Quran baru. . Oleh itu, Pihak Iman Care ingin mengajak anda untuk sama-sama bantu jayakan misi Wakaf Quran ini. . Kami berhajat untuk mengagihkan 10,000 naskhah Quran setiap bulan. . Wakaf Quran ini bukan saja diagihkan kepada pondok tahfiz dan pesantren di luar negara, malah di dalam Malaysia pun terlibat sama. . ➜ Ayuh kita rebut saham wakaf ini dengan klik butang "DONATE NOW" . Wakaf bermula RM30 sahaja seorang. Boleh diniatkan untuk mereka yang masih hidup & yang telah meninggal dunia.
Heat: 993
Website URL: onpay.my
Headline: Sebagai anak, mungkin ada di antara kita yang tertanya-tanya, "apa lagi tanggungjawab yang boleh dibuat kepada ibu ayah yang dah tiada lagi kat dunia?"
Button label: DONATE_NOW
OnPay Solutions - OnPay

101 Days

Bayangkan saat seorang pelajar tahfiz yang hafal/baca Quran asbab hasil wakaf kita, agaknya berapa banyak pahala yang kita dapat . Masyaallah, berwakaf sekali, namun kebaikan yang diperoleh tetap datang kepada kita walaupun kita meninggal dunia kelak. . Betapa mudahnya kita boleh kumpul saham akhirat melalui wakaf. . Bukan saja kita beramal untuk diri kita, malah kita turut memberi senyuman buat pelajar-pelajar tahfiz ini dengan Quran baru. . Oleh itu, Pihak Iman Care ingin mengajak anda untuk sama-sama bantu jayakan misi Wakaf Quran ini. . Memandangkan bulan Ramadan hampir tiba, kami berhajat untuk mengagihkan 10,000 naskhah Quran bermula bulan Februari hingga Ramadan kelak. . Wakaf Quran ini bukan saja diagihkan kepada pondok tahfiz dan pesantren di luar negara, malah di dalam Malaysia pun terlibat sama. . ➜ Ayuh kita rebut saham wakaf ini dengan klik butang "DONATE NOW" . Wakaf bermula RM30 sahaja seorang. Boleh diniatkan untuk mereka yang masih hidup & yang telah meninggal dunia.
Heat: 993
Website URL: onpay.my
Headline: Sebagai anak, mungkin ada di antara kita yang tertanya-tanya, "apa lagi tanggungjawab yang boleh dibuat kepada ibu ayah yang dah tiada lagi kat dunia?"
Button label: DONATE_NOW
OnPay Solutions - OnPay

80 Days

Sempena JUMAAT yg barakah, jom hadiahkan pahala waqaf kpd ibu bapa yg masih hidup atau yg dah meninggal sbg tanda kasih kita buat mereka.\n.\nSeandainya kita tak sempat berbakti kepada mereka semasa hidup, inilah masanya.\n.\nBayangkan, kita bukan setakat dapat hadiahkan pahala buat orang tersayang...\n.\nMalah, kita juga dapat :\n.\n\u2705 Pahala sedekah wakaf quran\n\u2705 Pahala bagi setiap bait-bait huruf yg dibaca\n\u2705 Pahala ilmu yg diamalkan asbab bacaan Quran.\n.\nMasya Allah, 3 in 1. Pasti mereka sgt bersyukur mempunyai anak soleh/solehah seperti anda.\n.\nJadi, ayuh sertai Projek Wakaf Quran bersama Iman Care sekarang. Hanya RM30\n.\n\u279c Klik butang APPLY NOW" untuk berwakaf.\n.\np/s: Boleh dinamakan untuk diri sendiri, ahli keluarga lain yang masih hidup atau telah tiada
Heat: 989
Website URL: onpay.my
Headline: N/A
Button label: APPLY_NOW
OnPay Solutions - OnPay

86 Days

Bayangkan saat seorang pelajar tahfiz yang hafal/baca Quran asbab hasil wakaf kita, agaknya berapa banyak pahala yang kita dapat . Masyaallah, berwakaf sekali, namun kebaikan yang diperoleh tetap datang kepada kita walaupun kita meninggal dunia kelak. . Betapa mudahnya kita boleh kumpul saham akhirat melalui wakaf. . Bukan saja kita beramal untuk diri kita, malah kita turut memberi senyuman buat pelajar-pelajar tahfiz ini dengan Quran baru. . Oleh itu, Pihak Iman Care ingin mengajak anda untuk sama-sama bantu jayakan misi Wakaf Quran ini. . Kami berhajat untuk mengagihkan 10,000 naskhah Quran setiap bulan. . Wakaf Quran ini bukan saja diagihkan kepada pondok tahfiz dan pesantren di luar negara, malah di dalam Malaysia pun terlibat sama. . ➜ Ayuh kita rebut saham wakaf ini dengan klik butang "DONATE NOW" . Wakaf bermula RM30 sahaja seorang. Boleh diniatkan untuk mereka yang masih hidup & yang telah meninggal dunia.
Heat: 987
Website URL: onpay.my
Headline: Sebagai anak, mungkin ada di antara kita yang tertanya-tanya, "apa lagi tanggungjawab yang boleh dibuat kepada ibu ayah yang dah tiada lagi kat dunia?"
Button label: DONATE_NOW
OnPay Solutions - OnPay

70 Days

Bayangkan saat seorang pelajar tahfiz yang hafal/baca Quran asbab hasil wakaf kita, agaknya berapa banyak pahala yang kita dapat . Masyaallah, berwakaf sekali, namun kebaikan yang diperoleh tetap datang kepada kita walaupun kita meninggal dunia kelak. . Betapa mudahnya kita boleh kumpul saham akhirat melalui wakaf. . Bukan saja kita beramal untuk diri kita, malah kita turut memberi senyuman buat pelajar-pelajar tahfiz ini dengan Quran baru. . Oleh itu, Pihak Iman Care ingin mengajak anda untuk sama-sama bantu jayakan misi Wakaf Quran ini. . Kami berhajat untuk mengagihkan 10,000 naskhah Quran setiap bulan. . Wakaf Quran ini bukan saja diagihkan kepada pondok tahfiz dan pesantren di luar negara, malah di dalam Malaysia pun terlibat sama. . ➜ Ayuh kita rebut saham wakaf ini dengan klik butang "DONATE NOW" . Wakaf bermula RM30 sahaja seorang. Boleh diniatkan untuk mereka yang masih hidup & yang telah meninggal dunia.
Heat: 974
Website URL: onpay.my
Headline: Sebagai anak, mungkin ada di antara kita yang tertanya-tanya, "apa lagi tanggungjawab yang boleh dibuat kepada ibu ayah yang dah tiada lagi kat dunia?"
Button label: DONATE_NOW
OnPay Solutions - OnPay

75 Days

Projek Wakaf Quran buat anak-anak Tahfiz kini dibuka.\n\nHadiahkan pahala waqaf kepada ibu bapa yang dah meninggal atau yang masih hidup sebagai tanda kasih kita buat mereka. \n\nJika kita tak sempat berbakti kepada mereka semasa hidup, inilah masanya. \nBayangkan... Kita bukan setakat dapat hadiahkan pahala buat orang tersayang.\n\nKita juga dapat :\n\u2705 Pahala sedekah wakaf quran \n\u2705 Pahala bagi setiap bait-bait huruf yang dibaca \n\u2705 Pahala ilmu yang diamalkan asbab bacaan Quran\n\nMasya Allah, 3 in 1. Mudah-mudahan Kita dapat sama-sama rebut ladang pahala melalui Wakaf Quran. \n\nAyuh, sertai Projek Wakaf Quran bersama Iman Care sekarang. Hanya RM30.\n\n\u279c Klik butang "Apply Now" sekarang untuk berwakaf dan baca akadnya\n\nUsah bertangguh. Kita tak tahu, bila kita akan ditarik nyawa oleh malaikat.\n\np/s: Boleh dinamakan untuk diri sendiri, insan lain atau mereka yang telah meninggal dunia.
Heat: 957
Website URL: onpay.my
Headline: N/A
Button label: APPLY_NOW
OnPay Solutions - OnPay

68 Days

Heat: 926
Website URL: onpay.my
Headline: N/A
Button label: DONATE_NOW